PUCCA


5 Respuestas a “PUCCA

  1. He agafat aquest banner de l’espai de MBel… Gràcies!!!

  2. jajajajaja, eh que es maca?, es encantadora, tens una filla?, no posas la edat pero intueixo que’ets mes jove que jo, per tant la nena deu se petita, ho dic per lo de la pucca, es que jo encare soc com una nena a vegades, i es fantastic,…aixins que t’agrada Pink Floyd, un altre cosa en comù, no deixas de sorpendra’m, a veure si amb sorprens dibuixant, un dibuix teu, jo ja estic fen un altre nou, pero a làmina llapis carbò, encare no le acabat,…el que m’ha sorpres de veritat han sigut els dibuixus, i escrits d’aquesta amiga, que amb el teu permis, la Sol, he vist el seu espai, i es una gran artista, mare meva, quins dibuixus, extraordinari.Le convidat al meu espai, ja fa dias, pero no he rebut contesta, suposu que ja ho ferà, bueno Vìctor bona nit, a reveure.

  3. Jeje … me gusta Pucca.

  4. Amb tens abandonada Victor, diu la Pucca que marxará d’aquí,…… no sé si  has vist el meu nou spaces. bé la novetat d’els videos
    que esperaba algun comentari o critica teva pero res de res, deus está molt ocupat,…are diu la Pucca que no marxa,… amb que quedem?,….ciao Victor, ciao Pucca,…

  5. On es la Pucca?,….. en tinc mes, no has vist la entrada?, vaig posar per l’Adela, i moltes Puccas, ja fa dies, pero aquí no en veig
    cap, …pobretaaa, es invisible,…..jejejejejeje.

Responder

