SÓC EL TEU HOME


Leonard Cohen: Sóc el teu home

 

Si vols un amant

faré tot el que em demanis
I si vols un altre tipus d’amor
portaré una màscara per tu
Si vols un company
pren la meva mà
O si vols colpejar-me amb ràbia
jo sóc aquí…
Sóc el teu home

Si vols un boxejador

pujaré al ring per tu
I si vols un metge
t’examinaré cada centímetre
Si desitjes un conductor
ja pots pujar
O si vols portar-me de passeig
ja saps que pots comptar amb mi…
Sóc el teu home

Ah, la lluna és molt brillant
La cadena tiba massa fort
La bèstia no s’anirà a dormir
He passat per sobre de les promeses

que et vaig fer i no podré complir

Però un home mai farà tornar una dona
pregant-li de genolls
M’arrossegaria cap a tu
i cauria als teus peus
i udolaria a la teva bellesa
igual que un gos en zel
i esgarraparia el teu cor
i esquinçaria els teus llençols
et diria si us plau, si us plau…
Sóc el teu home

I si has de dormir
un moment en el camí

jo conduiré per tu
I si vols fer el carrer tota sola
desapareixeré per tu
Si el que vols és un pare per al teu fill
o només vols caminar amb mi una estona
per la sorra
sóc el teu home

Si vols un amant
faré tot el que em demanis
o si vols una altra mena d’amor…

Responder

